Tuesday, November 30, 2010

Ravioli cu urzici

Timp gatire: 1h 20min
Dificultate: medie

  • Ingrediente

    urzici (sau spanac)
    branza dulce
    branza marinata in ulei
    1 ou
    ulei
    sare
    piper
    usturoi
    mirodenii
    smantana dulce
    lapte
    faina;
    aluat paste
  • Mod de preparare

    Am oparit urzicile 3 minute, le-am tocat si le-am calit intro lingura de ulei cu putina sare.
    Le-am amestecat cu branza dulce de vaca, piper negru si cateva cubulete de branza marinata in ulei cu mult usturoi si alte ierburi si mirodenii.
    Am adaugat un ou, am amestecat bine si am lasat sa stea pana am facut  aluatul de paste.

    Am facut fasii subtiri de aluat si am pus gramajoare de umplutura
    Am pus o alta fasie de aluat pe deasupra si am decupat patratele la care leam presat bine marginile.
    Am pus pe foc apa in care am oparit urzicile si in timpul ala am tocat putin usturoi care l-am pus in o lg de ulei incins.
    Am stins cu smantana dulce.
    Am turnat printr-o strecuratoare o lingura de faina amestecata cu lapte.
    Am lasat sa fiarba putin.

    Intre timp apa din oala fierbea si am pus ravioli la fiert. La  sos am mai adaugat putin lapte ca sa nu fie nici f gros nici f subtire, sare si piper negru.
    Cand au fost fierte ravioli le-am scos cu o paleta si le-am pus in sos
    i-am mai dat un clocot sosului cu ravioli in el.

No comments:

Post a Comment